Αθήνα, 11 Δεκεμβρίου
2017
Συναδέλφισσες –
συνάδελφοι,
Το διοικητικό συμβούλιο στην
τακτική συνεδρίαση της 1/12/2017 πήρε αποφάσεις για τα παρακάτω θέματα:
·
Μετά από πρόταση του Ταμία για την
καλύτερη λειτουργία του Δ.Σ. , της Εξελεγκτικής Επιτροπής και στα πλαίσια της
διαφάνειας αποφασίστηκε ομόφωνα να τηρείται Πρακτικό
Αποφάσεων στο οποίο θα αναγράφονται όλες οι αποφάσεις που παίρνονται στο
Δ.Σ και θα δημοσιοποιείται στο διαδίκτυο για ενημέρωση όλων των μελών του
συλλόγου.
·
Έγινε παράδοση παραλαβή του ταμείου του
συλλόγου από την απερχόμενη Ταμία Γ. Σιαμπάνη στον Φ. Πολύζο μετά από
έλεγχο όλων των λογαριασμών παρουσία του λογιστή Β. Γάτσιου.
Συγκριμένα παραλάβαμε
για τους λογαριασμούς :
ΧΧΧ791-760
3.743,78€
ΧΧΧ780-091
1.166,27€
ΧΧΧ783-350
37.613,82€
Μικρό
Ταμείο 486,75€
783-732
(απεργιακό ταμείο) 687.190,41€
Οι
υποχρεώσεις και πληρωμές που έγιναν στις 5 και 6/12/2017 ανέρχονται στο
ποσό των 19.508,23€ και αφορούν πληρωμές σε Νομικό Σύμβουλο
(Οκτ-Νοε), ΙΚΑ, ΦΜΥ , ΕΝΦΙΑ συλλόγου , μισθοδοσίες υπαλλήλων 2 μηνών, λογιστές
ΟΚΤ-ΝΟΕ, ΔΕΗ, ΟΤΕ και δικαστικοί αντιπρόσωποι. Εκκρεμούν πληρωμές για την εξόφληση
των δικαστικών ύψους 6.824,53€. Το ποσό προς διαχείριση που
μένει στα ταμεία του συλλόγου ανέρχεται στα 16.677,86€.
·
Εγκρίθηκαν τα έξοδα του συλλόγου για τις 3
διαχειριστικές περιόδους που προέκυψαν λόγων των εκλογών. Η 1η
διαχειριστική περίοδος Αυγ- 8 Σεπτ όπου πραγματοποιήθηκε η Εκλογοαπολογιστική
Συνέλευση.
Η 2η
περίοδος από 9/9/17 οπότε ανέλαβε η Εφορευτική επιτροπή μέχρι τις 5/10 οπότε
έληξε τυπικά η εξουσιοδότηση του απερχόμενου προεδρείου και η 3η
περίοδος από 6/10 μέχρι και 20/11 οπότε ανέλαβε το νεοεκλεγέν προεδρείο.
·
Συστάθηκε με ομόφωνη
απόφαση διαπαραταξιακή επιτροπή από
έναν εκπρόσωπο από κάθε παράταξη, μετά από πρόταση του ταμία που εκφράζει τις
προθέσεις και την βούληση της παράταξης η οποία θα ελέγχει μηνιαίως
όλα τα οικονομικά του συλλόγου. Εδώ πρέπει να τονίσουμε ότι είναι η
πρώτη φορά που δίνεται η δυνατότητα σε όλες τις παρατάξεις να ελέγχουν τα
οικονομικά του συλλόγου. Κανένας μέχρι δεν έχει τολμήσει κάτι τέτοιο
στα χρονικά του συλλόγου.
·
Θα κατατίθενται στα πρακτικά όλες οι
αποδείξεις των εξόδων για πλήρη διαφάνεια και ενημέρωση.
·
Πάρθηκε ομόφωνη απόφαση για ανανέωση 3 μηνών
σύμβασης λογιστή μέχρι τις 31/1/2017 ώστε να ολοκληρωθεί απρόσκοπτα η
διενέργεια του κλεισίματος του έτους.
·
Δόθηκε εντολή διερεύνησης για προσφορές
σχετικά με τον τεχνικό ασφαλείας (υποχρεωτική υποχρέωση των σωματείων από τον
νόμο) του οποίου έχει λήξει η σύμβαση. Η σύμβαση που υπογράφτηκε ανέρχεται
στο ποσό των 120€+ΦΠΑ ετησίως αντί των 280€+ΦΠΑ που ίσχυε για την προηγούμενη.
·
Εξουσιοδοτήθηκε το προεδρείο να διακόψει την
ετήσια συνδρομή της εφημερίδας του Τραπεζικού Αγώνα με όφελος 600€.
·
Θα γίνει άμεσα διακοπή από τις 7
τηλεφωνικές γραμμές σε 3 και θα γίνει διερεύνηση για προσφορές από
άλλους παρόχους τηλεφωνικών υπηρεσιών.
Συνάδελφοι ,
γυρίζουμε σελίδα στην διαχείριση
του συλλόγου μας, θα υπάρχει πλήρης διαφάνεια και ενημέρωση . Θα προσπαθήσουμε
να εξορθολογήσουμε όλα τα έξοδα. Θέλουμε να είμαστε δίκαιοι απέναντι σε όλα τα
μέλη μας ενεργώντας πάντα με γνώμονα το συμφέρον όλων.
ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΟΥ
ΣΥΓΤΕ
Γρηγόρης Ευθυμίου,
Διονύσης Γεωργούλης, Μπάμπης Καραηλίδης, Φάνης Πολύζος, Ευγενία Τάγαρη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου